Odpovědi na časté dotazy

Přečtěte si nejčastější dotazy na naše služby, nebo produkty. Možná zde najdete odpovědi i na Vaše otázky. 

 Filtr

Co Vaše masky filtrují?
  • Pyly
  • Bakterie
  • Kapénky
  • Alergeny
  • Prach
  • Cigaretový kouř
  • Částečně i zápach
Jaká je filtrační technologie?
V každé z našich masek naleznete kvalitní filtr, který vás bude chránit. Jednotlivé modely se ve filtrační technologii a designu liší.

Více informací na stránce Technologie

 

Jaká je účinnost filtru?

Filtr zachycuje až 95% částic do velikosti 0,3 μm (úroveň ochrany FFP2/FFP3) .

Pylové částice mají velikost cca 3-1000 μm. Zvířecí alergeny 3-10 μm.

Částice s průměrem 10 μm a méně mohou snadno proniknout do plic a zůstat tam dlouhou dobu.

Jak dlouho mi filtr vydrží?

Životnost filtru závisí na mnoha faktorech, jako je například úroveň znečištění ve vašem okolí. Naše filtry v průměru vydrží 100 hodin, ale z hygienických důvodů doporučujeme při denním použití v prašném prostředí delším než 5 hodin, měnit filtry každý třetí týden.

Jak skladovat otevřený filtr?

Pokud filtr nepoužíváte, uložte jej ve vaku, který je součástí balíčku*. Zamezíte jeho znečištění.

(*)Vak není součástí balení u modelu Fashion 1.0

Jak dlouho mohu skladovat filtry?

Filtr vydrží až 5 let, pokud je uložen v přiloženém uzavřeném úložném vaku a chráněn před slunečním zářením.

Mohu filtr prát a umývat?

Namáčení filtru ve vodě snižuje jeho účinnost a není tedy doporučeno.

Mohu s maskou cvičit?

S maskou můžete běhat, jezdit na kole a provádět nekontaktní sporty. Upozorňujeme, že se nejedná o odporovou dýchací masku.

Maska

Proč Vix-Mask?

V čem je ten hlavní rozdíl oproti levným maskám z Aliexpressu a respiračním rouškám?
– Díky lékařskému silikonu naše masky skvěle těsní a nepropustí tedy vzduch mezerami okolo nosu, nebo uší.
– Certifikované filtry. Můžete si být jistí, že filtry opravdu zachytí to, co mají a to až 95% škodlivin do velikosti 0,3 μm (úroveň ochrany FFP2/FFP3) .

Masky které nabízíme, jsou konstruovány tak, aby splňovaly tři základní požadavky.
1) Ochrana zdraví
Dnes už si většina lidí uvědomuje, že zdraví je to nejdůležitější a je třeba si ho chránit.
Zároveň je to jedna z mála věcí, kterou si za peníze nelze koupit. My se snažíme pomoci všem, kteří si tuto skutečnost uvědomují a chtějí se o své tělo starat. Protože: One body. Take care.

2) Funkčnost a odolnost
Všechny masky jsou vyrobeny tak, aby byly co nejlépe nositelné a zároveň odolné.

3) Design
Díky modernímu designu, který vychází z nejnovějších módních trendů, může být maska součástí Vašeho stylového outfitu.

Co je součástí balení?
V balení vždy najdete

– Vámi vybraný model masky
– Filtr
– Náhradní filtr
– Manuál
– Pytlíček na masku (není součást modelu Fashion 1.0)
– Hadřík (není součást modelu Fashion 1.0)
– Manuál CZ/AJ

K čemu jsou masky vhodné?

Masky můžete využít na celodenní i krátkodobé nošení. Oceníte je zejména v prašném prostředí, jako jsou centra měst, nebo i při domácím úklidu, sportu, jízdě na kole i motorce. Dále, jako pomocnou ochranu při přenosu infekčních nemocí. Lze využít i jako ochranný prostředek pro alergiky.

Je normální cítit odpor při dýchání?

Ano. Maska obsahuje velmi účinný filtr a dýchací odpor tedy vzniká. Jakmile si na masku zvyknete, přestanete na odpor myslet a vše bude v pořádku.

Z jakého materiálu je maska vyrobena?

Modely „Sport“ jsou vyrobeny z nejkvalitnějšího lékařského silikonu.

Modely řad „Fashion 1.0“ a „Fashion 2.0“ – speciální tkanina a nejkvalitnější lékařský silikon.

Díky lékařskému silikonu skvěle těsní a nepropustí žádné škodliviny.

Mohu masku umýt?

Ano masku můžete umývat mýdlem pod tekoucí vodou. Nedoporučujeme prát v pračce. Před mytím vždy vyndejte filtr, který kontaktem s vodou snižuje účinnost.

Jak dlouho mohu masku používat?
Maska je omyvatelná a můžete ji tedy používat, jak dlouho chcete.
Jak se o masky starat?

Na videích níže se můžete podívat na způsob výměny filtrů a jak e starat o masky z řad Sport a Fashion 2.0.

Fashion 2.0

Sport

Průvodce velikostmi

Jak vybrat správnou velikost?

Masky mají univerzální velikost.

Je ovšem možné, že zrovna vám maska sedět nebude.

Zkuste si tedy před objednáním změřit vzdálenost vyznačenou na obrázku. Pokud máte menší obličej, změřte si modrou variantu, kdy by vzdálenost neměla být menší, než 8 cm. Pokud máte větší obličej, změřte si červenou variantu a zde nesmí být vzdálenost větší, než 10 cm.

Modrá – od kořene nosu k bradě (ne méně, než 8cm).
Červená – od kořene nosu pod ústa (ne více, než 10cm).

Jak vybrat správnou velikost dětské masky?

Dětské masky mají univerzální velikost.

Je možné, že maska sedět nebude.
Zkuste tedy před objednáním změřit vzdálenost vyznačenou na obrázku.

Pokud má dítě menší obličej, změřte modrou variantu, kdy by vzdálenost neměla být menší, než 5,5 cm.
Pokud má větší obličej, změřte si červenou variantu a zde nesmí být vzdálenost větší, než 7 cm.

Modrá – od kořene nosu k bradě (ne méně, než 5,5 cm).
Červená – od kořene nosu pod ústa (ne více, než 7 cm).

Kdo nám masky a filtry dodává?

Náš dodavatel, polečnost MEHOW byla založena v roce 2006 a je novým high-tech podnikem, který se specializuje na špičkové diagnostické a léčebné přístroje pro respirační onemocnění. Zřídili jsme nejen výzkumná a vývojová střediska a výrobní základny v Shenzhenu (Čína) a Penangu (Malajsie), ale také vlastní střediska obchodních služeb v Hong Kongu a Singapuru. Mehow má po celém světě téměř 3 000 zaměstnanců a dodává do z více než 20 zemí a oblastí, jako je Amerika, Austrálie, Evropa atd.

Více informací naleznete na stránce Náš příběh

Objednávky a účty

Kde mohu vidět status své objednávky?

Až do předání zboží dopravci, budete informováni o každém kroku e-mailem.

Mohu změnit adresu po odeslání objednávky?
Po vytvoření objednávky již nelze objednávku zrušit (nebo jakkoliv změnit), neboť už může dojít k přípravě a expedici zboží k zákazníkovi a zboží může být již předáno přepravci. Více informací najdete na stránce s Obchodními podmínkami.
Potřebuji účet pro zadání objednávky?

Pro vytvoření objednávky nepotřebujete účet na stránce www.vix-mask.cz. Ten si můžete vytvořit teprve během objednávání.

Stránky a problémy s nimy

Jaké podporujete prohlížeče?
Obchod Vix-Mask.cz je optimalizovaný pro všechny internetové prohlížeče a typy zařízení.

Některé doplňky prohlížečů ale mohou způsobit omezení funkcí webu. Jsou to například doplňky zakazující spouštění javascriptu na prohlížených webových stránkách.

Pokud máte problém s funkčností naeho obchodu, prosím, zanechte nám o tom zprávu zde pomocí kontaktního formuláře, nebo pište rovnou administrátorovi na webmaster@vix-mask.cz. Děkujeme.

Co jsou cookies soubory?
Soubory cookies jsou krátké textové soubory, které internetová stránka odešle do Vašeho prohlížeče. Umožňují internetové stránce zaznamenat informace o Vaší návštěvě, například zvolený jazyk a podobně. Následující návštěva stránek tak pro Vás může být snazší a příjemnější. Více informací najde te na stránce Soubory Cookies.

Platby a zabezpečení

Jaké platební metody jsou podporovány?

On-line platby pro nás zajišťuje Platební brána ComGate. Poskytovatel služby, společnost ComGate Payments, a.s. je licencovaná Platební instituce působící pod dohledem České národní banky. Platby probíhající skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány.

Platba bankovním převodem
Okamžitá platba prostřednictvím internetového bankovnictví. Platební brána ComGate vás přesměruje do vašeho internetového bankovnictví, kam se přihlásíte jako obvykle a zde potvrdíte už připravený platební příkaz.

Po dokončení platby budete přesměrování zpět do obchodu. Platba je potvrzena okamžitě, a tak budeme bez odkladu pokračovat v realizaci objednávky.

Platba dobírkou

Platba probíhá po doručení zásilky doručovací službou. Podle možností doruřovatele pak lze dobírku uhradit kartou, nebo hotově. Za službu dobírky je účtován poplatek podle ceníku dopravce. S výší poplatku jste vždy seznámeni již během objednávky, v pokladně, nebo v těchto obchodních podmínkách.

Jak jsou mé platební údaje zabezpečené?

Obchod vix-mask.cz neuchovává Vaše platební údaje. Své platební údaje zadáváte na stránce platební brány, kam je zákazník přesměrován v procesu objednávky. Platební brána je registrována a kontrolována Českou Národní bankou a musí splňovat nejvyšší bezpečnostní standardy, aby Vaše platební údaje ochránila.

Jaké měny jsou podporovány?

V současné době podporujeme pouze platbu v CZK.

Na zprovoznění prodeje pro další země a v dalších měnách se pracuje.

Doručování

Do jakých zemí doručujete?

V současné chvíli prodáváme a tedy i doručujeme po České republice a na Slovensko.

Na otevření obchodu pro další země a měny se pracuje.

Jaká je doba doručení?

Doba doručení ja závyslá na zvolené dopravě, ale obecně je mezí 2  – 5 pracovními dny.

Zrušení objednávky

Mohu zrušit svou objednávku?
Po vytvoření objednávky již nelze objednávku zrušit (nebo jakkoliv změnit), neboť už může dojít k přípravě a expedici zboží k zákazníkovi a zboží může být již předáno přepravci.
 Více informací najdete v Obchodních podmínkách.
Jak mohu vrátit zboží?
Vrátit zboží můžete odstoupením od smlouvy. Jak odstoupit od kupní smlouvy najdete v Obchodních podmínkách.

Máte další otázky?

Napište nám

11 + 12 =

Přihlašte se k odběru novinek

Podporujeme tyto platební metody:

Zrychlený bankovní převod

Okamžitá platba prostřednictvím internetového bankovnictví. Platební brána ComGate vás přesměruje do vašeho internetového bankovnictví, kam se přihlásíte jako obvykle a zde potvrdíte už připravený platební příkaz.

Po dokončení platby budete přesměrování zpět do obchodu. Platba je potvrzena okamžitě, a tak budeme bez odkladu pokračovat v realizaci objednávky.

Dobírka

Zaplatit můžete také až po doručení. U dobírky budeme účtovat pouze dopravu, nikoliv poplatek za dobírku.